vineri, 7 februarie 2014

De ce?

De ce?

daca urc sau cobor, de-i alunecare ori zbor,
eu nu mai stiu.drumul meu merge inainte
chiar si atunci cand pasii ma duc inapoi
nu stiu rostul si nici macar
nu-mi amintesc daca-l voi sti candva.

spinii tai,viata,nu-i mai simt de mult,
caci ei cresc deja ca o parte din mine,
si spinii tai cu spinii mei s-au nuntit
ca sa ma desparta pe mine de tine.

va veni si ziua cand eu te voi invinge
si te voi parasi,fara sa-ti las ceva in urma.
sunt doar eu...de fapt eu si tu...
dar tu nu mai existi
tu esti insusi sensul verbului a nu...
imi mai traiesc doar doua lacrimi-
una pentru tine
si una pentru cei ce traiau in mine.
nici ei nu mai exista.
ne-au parasit...pe mine...pe tine.
ne-au insotit atunci cand eram pe drum
dar drumurile noastre gemene n-au fost
si daca nu la prima rascruce,
atunci la a doua tot ne-am despartit.

n-am inteles nici acum de ce?
de ce este DE CE in orice
dar e prea tarziu sa-mi spuna cineva
caci m-ar durea auzul cu care-as asculta
si in aceeasi clipa drumul meu s-ar curma.

Niciun comentariu: